1. leht 1-st

Iž 2715 1989 mossenokk123

Postitatud: 03 Dets 2009 21:17
Postitas mossenokk123
Moscvich sai siis 21.05.07 päästetud emeksi küüsist auto on väga tipp top korras soola pole kordagi näinud ainult mure on sellega, et alguses sai mosse muretsetud rohkem rallimise eesmärgil, aga esimestel päevadel hakkasin looma juba midagi korralikumat. Auto ostes oli ka väike mure starteriga õnneks lahenes see kiiresti kuna elukohas vanaisal on olnud omal 3-4 mosset, varuosasid on meeletult. Mossel sai vahetatud esimestel päevadel tagumine sild kiirsilla vastu kütusekulu ja kiirendus on märgatavalt paremad kui ennem. Kusjuures selle 2 aasta jooksul pole ma mossel kordagi käigukasti vahetanud kuskilt õli välja ei aja ja töötab perfektselt. Mossel on ennem mind olnud 2 omanikku lisatud on nii öelda "salalukk" otse süütelukust käima ei lähe:D. Viimastel kuudel enne talvepuhkusele minekut tekkisid probleemid õlisurvega kui mootoritemp ületab 80 kraadi vajub õlisurve ära millest võib see tingitud olla??? :( Pilt
Pilt pill näeb siis välja selline varsti lisan ka juurde teisi pilte hetkel arvutist rphkem ei leidnud:)Pilt see väike mõlk on praeguseks juba välja toksitud. Vend sõitis rehviga vastu kivi lõi kõik veljeaugud puruks XD

Re: Iž 2715 1989 mossenokk123

Postitatud: 03 Dets 2009 23:24
Postitas Edel
mossenokk123 kirjutas:Mossel sai vahetatud esimestel päevadel tagumine sild kiirsilla vastu kütusekulu ja kiirendus on märgatavalt paremad kui ennem. Viimastel kuudel enne talvepuhkusele minekut tekkisid probleemid õlisurvega kui mootoritemp ületab 80 kraadi vajub õlisurve ära millest võib see tingitud olla??? :(
Kui kiirem reduktor alla panna siis kiirendus halveneb aga suureneb lõppkiirus.
Kas mootoris õli ja filtrit oled vahetanud? Soojenedes läheb õli vedelamaks ja sellest tingitud rõhu langus. Töösoojana väga madal õlirõhk võib olla ka väga kaua sees olnud õlist või on see segamini bensiini (bensupumba lekkiv membraan,õli bensu lõhnaga) või jahutusvedelikuga (õli on n.n. emulsioon ja pruunikas).
Võimalus on ka,et näkku paneb õlimanomeeter või õlirõhu andur,"raskematel juhtudel" on mootor lihtsalt kulunud.

Re: Iž 2715 1989 mossenokk123

Postitatud: 04 Dets 2009 19:21
Postitas mossenokk123
ja mis võib olla kõige hullem mis selle tagajärjel juhtuda võib??? Mootoris olen õli vahetanud iga talv enne nii öelda"talvepuhkust" :uhoh

Re: Iž 2715 1989 mossenokk123

Postitatud: 04 Dets 2009 19:44
Postitas moskiito
hullem juhtub see et saaled sulavad välja ja mootor jookseb kokku. nii nagu ikka, kui määret ei saa.

kuid prooviks vaheta õli andur ära mootori küljes, mossed see tavaline häda.

Re: Iž 2715 1989 mossenokk123

Postitatud: 04 Dets 2009 23:13
Postitas mossenokk123
:D selge pilt nii kui maale saan ajan asja korda:) Tänud! :hail

Re: Iž 2715 1989 mossenokk123

Postitatud: 06 Dets 2009 15:06
Postitas MAZ
Päris huvitav, jälle üks pirukamosse omanik juures :beer
Õlirõhu koha pealt arvan,et panna mehaaniline õli manomeeter külge, ilmselt võib olla ka nii nagu eelpool kirjeldatud.