Küsimus "toore" kohta.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas mart »

Kuna ma ise pole asjale pihta veel saanud, siis küsiks ehk targemate käest.
Alguses oli nii, et mootori töös vahet ei teinud, kas on toores peal või mitte.
Siis panin peale nn. taastatud karpa K126H. (täielikult läbi pestud nii seest kui väljast, uued tüüsid, uued tihendid ja kõik tihendite vahelised kontaktpinnad ära lihvitud).
Nüüd on nii, et külmkäivitus toorega on võiks õelda, et idekas. Aga mootori soojenedes mootori põõrded hakkavad langema ja tekib ka kerge "puterdus" mootori töös. Lõpuks sureb üldse välja ja käivitub ainult siis kui tooreklapp on sisse lükatud, ehk toores maas.
Üldse on nagu huvitav, sest et kui sooja töötava mootoriga hakkad eksperimendi mõttes toorest peale tõmbama siis mootori põõrded mitte ei hakka tõusma, vaid langevad ja mootor sureb välja.
Autoks siis 412 ja karpa nagu mainitud sai on K126H.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas partnermosse »

Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas mart »

partnermosse kirjutas:Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.
Võib olla loll küsimus, aga kumb neist on küttekruvi?
Pilt
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
irukas
Postitusi: 180
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas irukas »

Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas sass »

Segu läheb liiga rikkaks sooja mootoriga, kui toore peale tõmbad. Nii üldiselt ongi.
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas Martin2140 »

Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 640
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas Seenior »

Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas mart »

Martin2140 kirjutas:Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla
Kütust on karpas poole aknani. Peaks vist piisavalt olema.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas mart »

Seenior kirjutas:Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
Jube tüütu on küll kui paned auto maja ees soojenema ja pead koguaeg toaukse vahelt luurama, et kas töötab veel või on välja surnud. Ka soojeneva mootoriga ei tohiks mootor ju välja surra kui toores peal on.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: Küsimus "toore" kohta.

Postitus Postitas mart »

irukas kirjutas:Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Sai mitmeid ringe keeratud ilma, et mootori töös oleks kuuldavaid muutuseid olnud. Kui liiga lahti sai keeratud, siis hakkas kehvemaks mootori töö minema. Liiga kinni siis ka. Aga vahepeal saad ikka mitu ringi nii keerata, et essugi ei muutu. Äkki ma olen lihtsalt kõrvavärdi...
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Vasta