Küsimus "toore" kohta.
Küsimus "toore" kohta.
Kuna ma ise pole asjale pihta veel saanud, siis küsiks ehk targemate käest.
Alguses oli nii, et mootori töös vahet ei teinud, kas on toores peal või mitte.
Siis panin peale nn. taastatud karpa K126H. (täielikult läbi pestud nii seest kui väljast, uued tüüsid, uued tihendid ja kõik tihendite vahelised kontaktpinnad ära lihvitud).
Nüüd on nii, et külmkäivitus toorega on võiks õelda, et idekas. Aga mootori soojenedes mootori põõrded hakkavad langema ja tekib ka kerge "puterdus" mootori töös. Lõpuks sureb üldse välja ja käivitub ainult siis kui tooreklapp on sisse lükatud, ehk toores maas.
Üldse on nagu huvitav, sest et kui sooja töötava mootoriga hakkad eksperimendi mõttes toorest peale tõmbama siis mootori põõrded mitte ei hakka tõusma, vaid langevad ja mootor sureb välja.
Autoks siis 412 ja karpa nagu mainitud sai on K126H.
Alguses oli nii, et mootori töös vahet ei teinud, kas on toores peal või mitte.
Siis panin peale nn. taastatud karpa K126H. (täielikult läbi pestud nii seest kui väljast, uued tüüsid, uued tihendid ja kõik tihendite vahelised kontaktpinnad ära lihvitud).
Nüüd on nii, et külmkäivitus toorega on võiks õelda, et idekas. Aga mootori soojenedes mootori põõrded hakkavad langema ja tekib ka kerge "puterdus" mootori töös. Lõpuks sureb üldse välja ja käivitub ainult siis kui tooreklapp on sisse lükatud, ehk toores maas.
Üldse on nagu huvitav, sest et kui sooja töötava mootoriga hakkad eksperimendi mõttes toorest peale tõmbama siis mootori põõrded mitte ei hakka tõusma, vaid langevad ja mootor sureb välja.
Autoks siis 412 ja karpa nagu mainitud sai on K126H.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Küsimus "toore" kohta.
Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: Küsimus "toore" kohta.
Võib olla loll küsimus, aga kumb neist on küttekruvi?partnermosse kirjutas:Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Re: Küsimus "toore" kohta.
Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Linnuvabriku garaaž
Re: Küsimus "toore" kohta.
Segu läheb liiga rikkaks sooja mootoriga, kui toore peale tõmbad. Nii üldiselt ongi.
- Martin2140
- Postitusi: 289
- Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
- Telefon: 58955917
Re: Küsimus "toore" kohta.
Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Re: Küsimus "toore" kohta.
Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
Re: Küsimus "toore" kohta.
Kütust on karpas poole aknani. Peaks vist piisavalt olema.Martin2140 kirjutas:Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Re: Küsimus "toore" kohta.
Jube tüütu on küll kui paned auto maja ees soojenema ja pead koguaeg toaukse vahelt luurama, et kas töötab veel või on välja surnud. Ka soojeneva mootoriga ei tohiks mootor ju välja surra kui toores peal on.Seenior kirjutas:Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Re: Küsimus "toore" kohta.
Sai mitmeid ringe keeratud ilma, et mootori töös oleks kuuldavaid muutuseid olnud. Kui liiga lahti sai keeratud, siis hakkas kehvemaks mootori töö minema. Liiga kinni siis ka. Aga vahepeal saad ikka mitu ringi nii keerata, et essugi ei muutu. Äkki ma olen lihtsalt kõrvavärdi...irukas kirjutas:Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81