2. leht 2-st

Re: AZLK 2138 1982 Riks

Postitatud: 25 Jaan 2024 22:24
Postitas Riks
Jätkan siis teemat. Peale aprilli on mosse läbinud ligi 5000 kilomeetrit ning seda ilma suuremate probleemideta. Vahepeal sai paigaldatud elektronsüüde, mis on tehtud sierra jagajast. Täienduse on saanud ka salongi küte, kuhu sai paigaldatud uuem mootor koos turbiiniga. Nüüd on võimalik udune klaas kiirelt puhtaks saada ja talvel kasutades on erinevus tuntav.

Sügisel vahetasin ka ühel käigukastil sünkronisaatorid, sest autol olnud kasti puhul häirisid kolmanda ja neljanda käigu kulunud sünkronisaatorid. Õnneks sai talvevaheajal auto korraks garaaži aetud ja käigukast ära vahetatud. Kuna auto juba garaažis oli siis sai proovitud uue termostaadiga lahendada pikka soojenemiseks kulunud aega. Võib öelda, et õnnestus, sest nüüd hakkab küttest sooja tulema juba 5 kilomeetri läbimisel.
Remonditud käigukast
Pilt
Lisaks tuleb vaikselt ka ühe mootori remondiks valmistuda sest selgus, et on võimalus saada vanaisa mosselt pärit mootor, mis peale kokku jooksmist maha võeti. Võib tunduda küll mõtetu ettevõtmisena, kuid selle mootori puhul on lugu tähtsam mõtekusest. Lisaks õnnestus saada ka ühelt tuttavalt sportväljalaske kollektor, mille üritaks kunagi külge panna.

Üritustest sai käidud kahel lustisõidul, nostalgiapäevadel ja mosseklubi suvesõidul ning plaan on minna ka uunikute talverallile. Peale ürituste sai ka teisi pikemaid sõite tehtud näiteks Vormsile.
Pilt

Re: AZLK 2138 1982 Riks

Postitatud: 22 Apr 2024 17:49
Postitas Sten
Süüte ja salongivendi ehitusest võiksid ka piltidega loo kirjutada