AZLK 21412 '88 Vootele

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas vootele »

Nii valuveljed proovitud ja ilmselt võtan ära. Selleks, et alla mahuks, tuleb pidurisadulal välimist rauajurakat mõned millimeetrid maha käiata, see käis vastu kodarat.

Proovimise käigus tuli välja, et esirattal on laagril üsna korralik lõtk sees. Kas teema nimi on uus laager või saab neid peale keerata?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas moskiito »

kontrolli kas pooltelg on ikka ilusti kinni. Kui on kinni ilusti, siis uus laager, endal turavilsem sõita.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas vootele »

Kas keegi oskab kirjeldada, mis laagri vahetuseks peaks laiali lammutama? Ketas maha, siis seal keskel on mutter, see lahti, siis peaks pooltelg välja tulema eks?
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas via »

Laagri vahetamiseks olen mina rummu koos amordi ja vedruga maha võtnud, siis on mugav töölaual toimetada. Rummu amordi küljest ei soovita ära võtta, kuna pärast tuleb siis hakata ratta kallet jälle sättima.
Ratas maas pooltelje mutter 32 padruniga valla ja kuuskandiga pooltelg käimarist lahti. Siis ratas tungiga üles ja maha, väljapööratud rooliga pooltelg välja. Siis 2 poldiga roolihoob vedrupüstakust lahti ja alumise šarniiri kinnituspoldid lahti. Pidurisadula mutrid lahti ja vooliku kinnitus. Nüüd kapoti alt 3 püstaku kinnitusmutrit lahti ja püstak on koos rummuga käes.
Siis ketas 2-he piikpoldiga lahti ja ära...jne....
Püstak maas saad selle koopale korraliku antikorri teha samuti...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas vootele »

kui juba jutt antikorri peale läks...
plaan on logarid autolt eemaldada, esiteks kuna nad on katkised ning teiseks, väljanägemine kannatab, kuna turritavad koopast välja. Samuti kuna on plaanis masinat madaldada, siis juba vaatasin, et hakkavad pisut segama.
Et mis võiks koobastega teha, et sealt roosteuss järama ei hakkaks?
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas vootele »

Muidu veel uudiseid, sai ostetud ära valuveljed O.Z. Fittipaldi
Sellised:

http://www.auto24.ee/products/product_p ... 33&view=10

Ning silmapiirile on tekkinud ka üks Niva 1.7i mootor.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas via »

vootele kirjutas:kui juba jutt antikorri peale läks...
plaan on logarid autolt eemaldada, esiteks kuna nad on katkised ning teiseks, väljanägemine kannatab, kuna turritavad koopast välja. Samuti kuna on plaanis masinat madaldada, siis juba vaatasin, et hakkavad pisut segama.
Et mis võiks koobastega teha, et sealt roosteuss järama ei hakkaks?
Kui sul on klassikalised aluplekist logarid, siis need viska tõesti vanametalli. Pärast osta ja pane plastikud, mida on venevaruosade kaupluste kaudu ikka saada...ilma logariteta on talvesool koobastele surm...
2141-s hakkab rooste närima amordipesa ülaosas (lisaks koopaäärtele) kus läheb mööda üks horisontaalne kerekarp (mitte lonžeron). Sellel karbikul on külgavad nii mootoriruumi kui amordikoopasse ja sinna ulatub soolaudu, jms. Tehases pole sinna karpi mingit antikorri lastud... Sanuti saad ilma logarita ligi külgkarpide otsaavale kust saad antikorri sisse lasta.
Kui juba rooste kallal, siis on minu metoodika kruvikeeraja ja suruõhk roostesodi eemalduseks, siis poldiavajaga (tavalise, mitte jahutavaga) üleupputamine ja seejärel movili pealepihustus ja või pintseldus. Värvkatte või kuiva mastiksi kasutamine sellise poolroostese pinna katmisel pole efektiivne..
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
tupsman
Postitusi: 29
Liitunud: 06 Veebr 2009 10:43
Asukoht: Tartu

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas tupsman »

Rõõm teada et mu vana autot veel teede peal vuramas võib näha
иж 2715
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas vootele »

Väike uuendus, täna sain kätte uue mootori - Niva 1.7i monopritsega, 62kw. Kartsin, et äratoomine osutub keerukaks operatsiooniks, kuid kõik lahenes üle ootuste ladusalt ning praeguseks on mootor koos lisadega garaasinurgas pealepanekut ootamas. Mis tõenäoliselt juhtub millalgi järgneva nädala-paari jooksul.
Kasutaja avatar
vootele
Postitusi: 189
Liitunud: 22 Dets 2009 14:06

Re: AZLK 21412 '88

Postitus Postitas vootele »

Kolmapäeval läheb mootori vahetuseks.
Väike probleem on ka, nimelt on vaja vahetada ka siduri koda. Selle lahtikakkumisega avaneb käigukasti korpus ja õli jookseb välja. Seetõttu mõtlesin, et võiks korraga juba kasti uue õli panna. Küsimus oleks, mis marki õli ja kui palju sinna läheb?
Vasta