4. leht 13-st

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 08 Mai 2010 16:40
Postitas vootele
Käisin jälle autot ehitamas, paigaldasin pritse juhtmestiku ning jahutuse lõdvikud, vahetasin välja lekkiva radiaatori. Pritse koha pealt jäi arusaamatuks ikkagi, kuhu peaks minema "hõrenduse andur" pistik. Väidetavalt kuhugi sisselaske kollektori kanti ta läheb, aga ühtegi pesa ma sellele ei leidnud isegi varjatud kohtades.
Lõdvikute jaoks on vaja muretseda jupp alumiiniumtoru mis põlvesid omavahel ühendaks.
Kakkusin lahti ka kaasasoleva Lada paagi ja võtsin sealt välja pumba. Tundub, et seda ei tohiks olla eriti keeruline Mosse paaki aretada.
Esivedrusid tahaks lühemaks teha, esiots on räigelt kõrgel hetkel.

Moskiito käis ka mootoril järgi, jälgige tema teemat...

Pilt
Pilt
Pilt

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 11 Mai 2010 09:44
Postitas vootele
Kerge hämming on tekkinud seoses elektri juhtmestikuga. Minu kaks abilist kiskusid mootorit maha võttes igalt poolt juhtmed lahti ja ei märgistanud neid ära.
Kõigepealt siis:
* Aku pealt läheb jäme kaabel tõmberelee peale
* mingi ots läheb süütelukust tõmberelee sisselülitamiseks
Ülejäänd pundar on suht ähmane ettekujutus, mis pidi satub vool süütelukku, kas aku või geneka pealt? Mismoodi toimub laadimine? Aku ja geneka vahel peaks mingi ahel olema?

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 11 Mai 2010 12:56
Postitas partnermosse
Tuleb appi võtta skeemid ! Mosseliiga foorumis peaks olemas olema.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 12 Mai 2010 08:03
Postitas vootele
Nii tegin veidi j'lle mosset, nüüd on väänud veel paaki bensupump aretada, paar toru lõdvikute pikenduseks, mõned juhtmed ühendada, vedelikud sisse ja tuld!
Eile tegelesin piduritega. Vasak tagapidur, mis pidurdamast keeldus, oli seest üleni pidurivedelikuga koos... Sinna sai pandud praktiliselt kõik uus - klotsid, silinder, trummel.
Ees vahetasin mõlemal pool klotsid ja voolikud. Ilge keberniit oli, sest pooled mutritest-poltidest keeldusid liikumast, ühe pidurivooliku pidi stutsist rellakaga pooleks lõikama konkreetselt.
Jällegi aitas Minugaraaz, kohe leiti riiulist puuduolev piduritoru ja mutter uue vooliku kinnitamiseks. Soovitan kõigile, väga abiks koht on olnud ja hind on super soodne - 60eek tunnis. Muuseas sain sealt ka abi lahtiste geneka-starteri juhtmete identifitseerimises.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 17 Mai 2010 07:53
Postitas vootele
Laupäeval aretasin pumba paaki. Osutus tegelikult lihtsamaks, kui ootasin.
Põhimõtteliselt lõikasin paagisisesel torul otsa vajalikus pikkuses maha ning panin tavalise voolikujupi/klambrite abil pumba sinna otsa. Natuke pidi ujuki vart väänama, et see vastu pumba korpust ei käiks. Omaette ooper oli selle kupatuse paaki tagasi saamine, kuna ava oli u. 4-5cm läbimõõdus. Kõigepealt pidi avast pumba eraldi läbi ajama, siis ühendasin selle ülejäänd agregaadiga ja siis läks ujuk järgi.
Teiseks uuenduseks on, et autol on nüüd elekter küljes.
Jäänud on veel 2 tööd: vedada juhe ajust pumpa ning vedada bensiini tagasivool.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 21 Mai 2010 08:14
Postitas vootele
Mootor käib ja seda vägagi hästi! :D :rokib :auto
Ja ütleks et vahe vana mootoriga on mäekõrgune, esimese kahe käiguga sain asfaldile mustad jutid maha.
Ainult et puudub laadimine, põhjuseks asjaolu, et genekas on välise regulaatoriga, midagi peab sinna aretama...kui kellelgi on pakkuda sisemise tabletiga lada genekat, oleks tänulik...

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 21 Mai 2010 09:27
Postitas via
Rõõm kuulda edusammudest :)
Hea mootori minek võib muidugi tähendada üpriski suurt bensukulu edaspidi :P
Sidur ja käigukast pole sellel autol asfaldil ja laiade rehvidega juttide tegemiseks pojekteeritud, nii et ettevaatust..

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 24 Mai 2010 11:01
Postitas vootele
Mis jutt see on? Neile masinatele pandi tehase poolt ka Renault 2-liitriseid vahele, pole veel kuulnud, et selle tõttu oleks kast lennanud.
Kütusekulu oli eelmise omaniku sõnul 4-se kasti ja Lada kere küljes 8.5l/100km Loodan, et minu 5-se kasti ja tunduvalt aerodünaamilisema kerega saab selle märgatavalt alla.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 24 Mai 2010 21:39
Postitas via
Pean sind selles suhtes kurvastama, et purunenud difrid ja käimarid olid seda nii nende madala tootmiskvaliteedi kehva materjali kui ka mõnede konstruktsiooni vigade tõttu võimsamate mootoritega Alekode üks tüüphädasid :(

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 25 Mai 2010 08:26
Postitas vootele
Noh, õnneks ei ole minu sõidustiil üldsegi agressiivne. Sai lihtsalt proovitud korra uue mootori võimeid.