8. leht 8-st

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 14 Juul 2011 09:45
Postitas sass
mario kirjutas:sass, kui ma õigesti mäletan, siis ongi sinu mossest üks uurimustöö netis rippumas. :)
Erinevad karpad, filtrid, plokikaaned.... :beer
Midagi tegin jah. Link. Sisu sellel ei pretendeeri absoluutsele töele, eesmärgiks oli vormistus öigesti teha. :)

Re: Moskvitside kiirusomadustest

Postitatud: 20 Juul 2011 23:23
Postitas Neeme
Kunagi, kui sai veel rallit sõidetud, siis esimese eluka peal oli 2140 ja see luristas ikka mõnuga. Täpsema info jagamist takistab mälutõrge, mis ei luba meenutada sellist suurt küttekulu. Järgnevateks aastateks sai Speedsteris lastud teha 2101. Topelt kiirendus, lihvitud viimase piirini, võllid ja siibrid ka voolujooneliseks ja ma ütlen, et minek oli vägev ja küttekulu oli ka normaalne. Selles mõttes, et kui jalg ei värisenud, siis oli vähem, kui mu kunagisel '90 aasta originaal IZ'il.