K:Mossele sissepritse.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Kombimiis »

Tiit, ma olen näinud igasuguseid asju ITBdega, nii et...
Enivei, tööl miski teha polnud, tegin väikese EFI kompode listi.

EFI komponendid
* Megasquirt n Spark 1 V2.2 (kas tellida koos või kitina, neile kellel jootekolb käes püsib. Minul veel ei püsi :D) + juhtmestik (+ Relay board et maha asju ei põletaks)
* Innovate Motorsports LC-1 Wideband Lambda Controller ( leidub ka alternatiive, kuid see kõige kindlam minu arust...)
(* Segukell - ei oska öelda, kas NA meestele seda vaja eriti on...)
* Motorcrafti Ignition Coil ja EDIS
* Halli andur (a la ABS'i oma)
* Triggerwheel 36-1 (Mosse üks ketiratas täidab selle ülesande)
* Ford 1.8 OCH sisselaske kolle (või sobivas mõõdus ITBd (Populaarsed näivad olevat Suzuki GSXR1000 omad), kes kui suureks sisselaske ajab :evil VÕI custom sisselase )
* Pihustid (või pesta vanad + test)
* CLT andur (jm või osta uued)
* Küttepump ja relee (flowtesti pole vaja ma arvan)

EFI abikomponendid
* Adapterplaat (või flantsid ja sobivas pikkuses torud (ITBde jaoks)) + poldid, mutrid + kolde tihendid (nii mosse kui fordi omad vist või mingi möks)
* Kütusetoru vedada uus (tagasivool võibolla ka pealevool)
* Gaasitross
* Õhufiltrikopsik + torud (või koonus või eraldi filtrid ITBdele)
* Pistikud anduritele
(* Mingine elektriventikas standalone CLT ja releega,just in case :) )
* Küttefilter
* Kütuse rõhuregulaator
* Flantsid jagaja ja kütusepumba aukude pimedaks tegemiseks.

Siin on minu väikene ähmane ettekujutus asjadest. Täiendage, kritiseerige :burnout
Viimati muutis Kombimiis, 17 Mai 2009 16:53, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Kombimiis »

Lisan veel et ITBd on kas rikastele või terasest närvidega seppadele. Peen raketiteadus :lol
Mina pole kumbki neist :)
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Kombimiis »

Eee, ettepanekuid, kriitikat?
Herr Siivelt ehk lööb oma jupinimekirja letti?
Kasutaja avatar
silver
Postitusi: 34
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:23
Asukoht: Tallin, Nõme

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas silver »

Vaata aga mis siin teemas toimub! Juhtud puhtjuhuslikult teemat lugema ja näed mitmeid kordi enda nime mainituna. Tänan selliste komplimentide eest, aga ise olen ka suht "pioneer" sellel alal. Paljud küsivad, et miks Sa seda mosset ehitad, osta parem EVO või Subaru. Aga tõesti miks me neid mossesi ehitame!!! See on küsimus millele me tegelikult adekvaatset vastust öelda ei oska! Tunduvalt lihtsam on teha kireks Ladat või mõnda Fordi kui Mosset. Kindel on see, et Eestis leidub sellised heas mõttes "imelikke" inimesi, kes panevad kogu oma hinge ja palju muudki just sellesse mitte parimate sõiduomaduste ja mugavustega autosse nagu seda on MOSSE. Jõudu Teile!!

TO- kombimees
oled õigel teel oma idee ja nimekirjaga!

Küsimus selles kas üks Fordi EFI sissepritse teeks mosse kiiremaks, paremaks, võimsamaks, kui kaks WEBERIT???
Hinas ei ole vahet. Tahad pritset käid välja 15-20kilo, tahad Weberit on hind umbes sama. MUidugi on võimalik osta kasutatud webereid ja saab odavamalt, aga üldiselt hind sama.
Weberitega on tunduvamalt lihtsam kui pritsega!

Minu eesmärk on paigaldada Mossele pritse ja selle suunas ka edasi liigun. Kõigi eelduste kohaselt peaks see kõik juhtuma veel enne sügist. Aga kes seda majandust tänapäeval teab!

Jõudu Teile
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Kombimiis »

Molotovil oli samuti ju EFI mosse, aga midagi tal vist kalas seal.
Minu EFI mootor on nii kaugel et on olemas tutikas plokikaas (tutikas plokk ootab teelepanemist), klapid, mõned klapivedrud ja veel nipet näpet.
Ükspäev nägin unes (!!!) kusjuures samuti dilemmat, kas karpad (ei tea, olid vist tavalised sige omad) või ITBd + veel ohtralt topless neide ja see kõik oli koos ja samas loogiline :D
Eks siis anna teada, kui miskit toimub edasi.
Port matchid kuidagimoodi paremini ehk Fordi kolde? Ise küsin, ise vastan - ei saa ju, plaati ära kaotada, vaja kuskile kinnitada kolle.
Edu!
Molotov51
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Mär 2009 21:20

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Molotov51 »

Kombimiis oled õigel teel oma nimekirjaga aga tee natuke oma tee lühemaks. Signaali saad ajju ilma edisi abita ka lasta ning ABS andur on VR.

Minul käis mosse kenasti ABS anduri ja selle nukaketi ratta triggeriga 7000rpm piirajasse igapäevaselt. Ausalt öeldes pihusteid peale ei jõudnudki panna, enne sai auto müüdud. Käimine paljalt võimsa ja täpse süütega oli ikka midagi muud. Ka õhuklapi võis peaaegu unustada.
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Gun »

Kuidas pumba ja paagiga lood on?
Pritsungi puhul peab kütusepump kas paagis sees olema, või peab paagil olema stuts allosas, et pump pidevalt kütust täis oleks; aga karburaatori puhul käib kütuse võtmine ülevalt ju (ülevalt läheb lont paagi põhja). Endale on plaanis ühele mittemossele pritsungmootor peale panna ja sama probleem - samast masinast pritsungmootoriga versioonid on Eestis väga haruldased - originaalpaaki ilmselt ei saa - ilmselt tuleb ise paak ümber teha?
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Tiit »

Gun elektriline etteandepump lisaks? Kunagi olid mingitel Volvodel need põhja all.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Gun »

Parandage mind, kui eksin, aga mina olen siiani aru saanud, et pritsungi pumpa ei tohi panna "üle ääre" imema, vaid kütus peab kogu aeg seal sees olema, sest kui imitorust mingil põhjusel õhku peaks pumpa sattuma, võib asi pahasti lõppeda.
Ehk siis variant A sobib ainult karburaatori jaoks
Pilt
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Tiit »

Ma ei saa nüüd väga hästi aru. Sama hästi võib alt võttev pump kuskilt õhku vahele tõmmata? Kütus on ikkagi vaja suunata kõrgemale kui paak on. Isevoolselt niikuinii pritsungini ei jõua kütus. Selle vastu aitakski täiendava elektrilise pumba panek, mis annab põhipumbale survestatud kütuse ette.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Vasta