2. leht 2-st

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 29 Mai 2011 23:40
Postitas viirusboy
Küsimus. Kas see tule lüliti, mis teatud asendis lambi põlema paneb, asetseb paagis või näidiku küljes? Mõlemaljuhul ei tohiks olla raske väike ümberehitus.

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 00:21
Postitas SanderV
no ilmselgelt paagis.. mis asi sul seal näidiku kyljes bensutaset mõõdab?

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 00:36
Postitas Edel
viirusboy kirjutas:Küsimus. Kas see tule lüliti, mis teatud asendis lambi põlema paneb, asetseb paagis või näidiku küljes? Mõlemaljuhul ei tohiks olla raske väike ümberehitus.
Ladal on selleks lülitiks paagi andur ise. Anduril 2 juhet, üks näitab taset ja teine lülitab teatud asendis lampi.
Ma ei kujuta ette,kuidas Mosse anduriga lambi korralikult tööle saaks. Too eeldab anduri ringiehitamist aga see on juba peenem seadus...

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 00:50
Postitas viirusboy
Edel kirjutas:
viirusboy kirjutas:Küsimus. Kas see tule lüliti, mis teatud asendis lambi põlema paneb, asetseb paagis või näidiku küljes? Mõlemaljuhul ei tohiks olla raske väike ümberehitus.
Ladal on selleks lülitiks paagi andur ise. Anduril 2 juhet, üks näitab taset ja teine lülitab teatud asendis lampi.
Ma ei kujuta ette,kuidas Mosse anduriga lambi korralikult tööle saaks. Too eeldab anduri ringiehitamist aga see on juba peenem seadus...
Aga ma tahan katsetada seda! Seega, peaks olema paagi anduri kopsikus 2 potekat või siis 1 potekas ja 1 lüliti.. Ei tohiks olla raske seda kõike mossele aretada.. Suht keeruline oletada, kuna pole oma silmaga näinud.. (Sry, mõte jookseb juba.. Õhtul on mida õlle kõrvale arutada :D :D)

Pilt

Sain miskise pildi.. Nüüd on vaja ainult mosse andur lahti muukida ja sinna üks lüliti ehitada :)

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 07:00
Postitas marko
See lüliti peab olema kas hermeetiline või siis teisel juhul ei tohi sealt läbi käija väga suurt voolu.Tavalise lüliti ja pirni kasutamiselt võib nii mõndagi juhtuda sädeme tekkel,tühja paagiga see veel tõenäolisem.

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 11:28
Postitas SanderV
täpselt... sinna ei saa lihtsalt midagi "aretada" vaid seal tuleb väga hästi ja palju mõelda oma ehituse üle jne jne. Kuskil salongi võid sa aretada midagi aga kui sa paagi juures, veel vähem paagi sees midagi aretad elektriga siis lülitusest tekib väga tihti säde ja säde seal plahvatusohtlikus keskkonnas. No mina ei viitsi seda ehitama. ja ega te ei pea seda paaki koguaeg kelluks laskma.. ostke pool paaki ja kui veerand minge tankima

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 11:32
Postitas stern100
Mina küll enamvähem usaldan oma salati bensunäidikut :D Kui ikka seier enam ei kõigu ka siis viimane aeg törts benssu juurde panna. Aga kannan alati igaks juhuks 5L bensiini pagassis kaasa, mine seda mosset tea :D

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 16:40
Postitas marko
Lisan siia jutujätkuks,et kes tahab näidikut stabiilsemaks ehk sujuvamaks mitte ei tõmbleks iga loksumise peale siis võib lisada kütuseandurile ca 10mF elektrolüütkondekas ja hoopis teine asi.

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 17:48
Postitas Killa
Aga paagis käib ju kõik läbi ''massi''. Tulele elekter järgi ja mass tuleb siis kui paak tühjaks hakkab saama.

Re: Kütuse vähenemise märgu ande tuli

Postitatud: 30 Mai 2011 18:28
Postitas marko
Killa kirjutas:Aga paagis käib ju kõik läbi ''massi''. Tulele elekter järgi ja mass tuleb siis kui paak tühjaks hakkab saama.

Vahet pole kas annad mass- või + säde võib nii ehk naa tekkida.