3. leht 4-st

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 23 Jaan 2010 19:13
Postitas Killa
Ei räägi talvest, vaid suvel võtis tunduvalt vähem mosse karbussiga võrreldes. Talvel olen aint paar korda käivitanud. Mina pumpan bensiini ülesse siis annan kaasi paar korda ja annan süüdet, siis ta käima hakkabki :) Muidugi mosse mootor on selline et teeb mis tahab.
Viimane kord kui sõitmas käisime läks ilma tooreta käima, sõitsime paar tuuri ja siis enam ei käinud üldse ilma tooreta :lol

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 23 Jaan 2010 20:03
Postitas mossejumal
Killa kirjutas:Ei räägi talvest, vaid suvel võtis tunduvalt vähem mosse karbussiga võrreldes. Talvel olen aint paar korda käivitanud. Mina pumpan bensiini ülesse siis annan kaasi paar korda ja annan süüdet, siis ta käima hakkabki :) Muidugi mosse mootor on selline et teeb mis tahab.
Viimane kord kui sõitmas käisime läks ilma tooreta käima, sõitsime paar tuuri ja siis enam ei käinud üldse ilma tooreta :lol
Tee korda kombi,mis sa põllurallitad,mulle ei meeldi põllurallit sõita :D
Sry filtrimokits,et teemat risustan :)

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 01:51
Postitas Filtrimokits
niva vedrud lähevad mossele ette? Kui mõned keerud maha võtta, siis jäigemad peaks need ka olema, ainult kas nad sobivad alla?

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 02:12
Postitas mart
Filtrimokits kirjutas:niva vedrud lähevad mossele ette? Kui mõned keerud maha võtta, siis jäigemad peaks need ka olema, ainult kas nad sobivad alla?
Nii palju kui mina asjast aru olen saanud, siis need on sama jämedad ja jäigad kui mosse originaalid, kuid pikemad. Keerde maha võttes pidi sama välja tegema mis mosse omad, nii et ma isiklikult ei näe asjal mõtet. Niva vedrud originaalpikkuses alla olevat vist suht keeruline alla saada ja hakkavad põhja "taguma". Olen ka kuulnud, et volga vedrud sobivad, kuid mis tingimustega ei tea.
Neeme oskab vist kõige paremini sellest rääkida ja mind sellel teemal parandada kui ma millestki valesti aru olen saanud.

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 02:24
Postitas TiitS
Nii palju, kui mina kuulnud olen, siis GAZ 24 vedrud on sama läbimõõdu ja tugevusega materjalist, mis mossel, ainult pikemad. GAZ 21 vedrud on jämedamad ja pikemad, kui mossel.

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 12:39
Postitas saarlane
Mossele on pandud ka Eraz bussi vedrusid, mis on jäigemad, aga tuleb möötu löigata

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 12:41
Postitas marko
Neid Volga vedrusid ka esineb erinevaid,endal ka sai SL-le pandud ette poolteist keerdu lühemaks lõigatud Volga vedrud ja sai ikka kole jäik mis vajas ka head amorti,aga kiiresõidu masinale igati ok.

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 14:25
Postitas partnermosse
Ma isiklikult ei saa aru :D milleks vaja volga vedrusid kui mosse vedrud on olemas 3-me erinevat sorti jäikuse poolest ! Markeeritakse neid sälkudega ja asetsevad vedru peal(otstel) kas 1 ,2 või 3 sälguga vastavalt siis 3 sälguga on jäikuse poolest võrdne volga vedru jäikusega.Ise vahetanud neid ja paigaldades 3 sälguga on olnud väga lahe ja norm jäikusega,vaata et liiga jäik.Ei leia mõtet vahetada ja ajusid komposteerida omal nende volga vedrudega.

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 27 Jaan 2010 16:57
Postitas Neeme
Kunagi sai kasutatud Volga 1,5 keerdu lühemaid. Tulemus tundus nagu originaalist (tol hetkel oli masin 21406) pisut madalam ja jäigem olevat. Aga ma vahetasin need tuttuute põllumajanduslike vastu välja. Ilma mootorita autol ees sillatalal oma 82 kg kehakaaluga hüpates ei saanud vedrusid liikuma. Kui mootor oli peal, muutus asi normaalseks. Esiotsa pidamine ja juhitavus oli väga hea. Kliirens oleks võinud rasketes oludes pisut suurem olla. Näiteks faldirehvidega 175/50-13 oli karterikaitsme (2 cm allpool sillatala) ning maapinna vahe nii väike, et Suur-Sõjamäe peal 2004 aastal oli tulepuru järel. Seal olid need raskete autode poolt tekitatud head asfaldi vaod.
Siin on üks pilt 1,5 keerdu lühemate Volga vedrudega, Bilsu amortide ja 175/50-13 rehvidega:
Pilt
Aasta varasem versioon nägi välja nii:
Pilt
All siis 1,5 keerdu lühemad Volgad, Kayaba valged gaasid, ning 175/70-13 rehvid.
Mõlema autol taga piruka vedrud ning 175/70-13 rehvid. Puna-mustal taga Niva Bilsud ja 21406 mustad Kayaba gaasid. Kayabade täpset markeeringut ei mäleta, kuid Bilsudest olid need tunduvalt nõrgemad.
Põllumajanduslike vedrudega esimesest otsast ma praegu pilte ei leidnud. Üks video koos 165/65-13 rehvidega on siin: http://www.youtube.com/watch?v=C7kKaPMSMZ8

Re: Mokits 412 lustikummut 1981a. filtrimokits

Postitatud: 03 Veebr 2010 00:51
Postitas Filtrimokits
Kellel soov, siis täna homme võimalus see auto 7k eest ära viia endale!
58 353 181 .. helistage või saatke sõnum kui ei vasta, helistan tagasi .