83. leht 100-st

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Juun 2015 17:45
Postitas MAZ
Seda ei tea,kas nüüd differ oli 100% süüdi selles,et eelmine auto 90 km/h ei arendanud. Ma ei kiirusta hetkel selle ülekande vahetusega,kuna on palju tähtsamaid asju teha.
Kui ikka mootor vingub ja auto enam kiiremini ei suuda liikuda,siis on see kõrvadele paha. Eriti pikka maad sõita.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Juun 2015 19:45
Postitas TALUPOEG TALUJA
MAZ kirjutas:Seda ei tea,kas nüüd differ oli 100% süüdi selles,et eelmine auto 90 km/h ei arendanud. Ma ei kiirusta hetkel selle ülekande vahetusega,kuna on palju tähtsamaid asju teha.
Kui ikka mootor vingub ja auto enam kiiremini ei suuda liikuda,siis on see kõrvadele paha. Eriti pikka maad sõita.
No ma arvan ka,et isand MAZ võib natuke vaiksemalt sõita küll. Ega kiiret pole ju ka kuhugile. Teepeal võib ainult aeglane sõit takistada teisi.... aga kui tegu Mossega siis nagunii kõik tahavad mööda sõita ja ägedat autot vaadata ligidalt ... :D

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Juun 2015 20:33
Postitas MAZ
No eks näeb,kui ma saan paaki bensiini osta siis alles hakkab see tõe välja selgitamine.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Juun 2015 21:56
Postitas Edel
Urukoer kirjutas:
Martpoiss kirjutas:
MAZ kirjutas: Eelmisel moskvichil oli 4,55 reduktor ja 70m/h oli max kiirus ja siis oli pedaal põhjas ja pöörded ka üsna piiripeal.
Siis pidi küll mootor kapitaalselt häälest ära olema, või mille järgi sa hindad et "pöörded üsna piiripeal"? See diffri vahetus on minuarust auto liikuma saamise juures suht ebaoluline asi, tõesti, palju sa ikka selle autoga kilomeetreid läbid, paarkend euri kütteraha siia-sinna suve peale :)
saad liikuma siis näed kui oluline ta su kõrvatrummlitele on :P
Proovitud enda Ziguli peal korduvalt. 90 on 3500 ja 100 on 3800. Tead, mitte muffigi pole vahet, karjub peaaegu ühtemoodi. See, et "nüüd on tunduvalt vaiksem" on enesepettus. Usu mind.
Ja kui 70-l on pöörded "piiri peal", siis vaata, mitmes käik sees on. Ma pakun, et teine :D 4,55 ülekandega oleks "neljanda" käigu piir 130 kandis.

Kes üritavad end ikka õigustada, siis intstallige peale tahhomeeter (soovitatav selle mõõtetäpsus ära kontrollida) ja mõõtke kiirust GPS-iga (selline moodsam ja täpsem mõõtevahend pidi olema :D ). Proovige alul ühe diffriga ja siis teisega. Reaalselt võidad vähe ja kui igapäevaselt sõidad töö-kodu-töö ja seejuures tihti kiirendama-pidurdama pead, on võit pea olematu. Jah, ehk aastases lõikes midagi võidad, aga mitte midagi marginaalset.

Edel@ vana oinas on minevikus kui ka olevikus oma kõikidele autodele tahhomeetrid (VAZ-06) peale pannud ja arvet käik+kiirus+pööre pidanud :D

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 05 Juun 2015 22:28
Postitas stern100
4,55 piir on 165+km/h :D

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 07 Juun 2015 15:18
Postitas MAZ
Sõbrad teeme nii,et jätame selle reduktori arutelu mõnda teise teemasse :)

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 19 Juun 2015 10:25
Postitas MAZ
Panin üle kahe kuu mosse käima ja käivitus kohe esimesest pöördest. Muidugi taga on märgatav suitsu vine ja tundub,et ka karburaatoril on tühjasid auke( kui pöördeid peale anda). Seega ilmselt tuleks karburaator ja küünlad üle käija. Koristamise töö kuuris edeneb vaevaliselt,lihtsalt probleem on asjade paigutamisega. Mosse asju on ka välja ilmunud,selliseid,mille olemasolu ammu olen ära unustanud.

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 11 Juul 2015 15:15
Postitas MAZ
Paistab,et ei saa ürituse jaoks autot valmis. Lihtsalt Audi on nii ära lagunenud,et minu aeg on selle remondi peale kulunud kõik ära ja hea,kui talle saab veel TÜV. Milles mure? Palju nüridat lahti kakkumist, osade juppidega tuuga seis tootmisest maas. Ning siis saad veel valed osad ka.
Kokkuvõttes kõik on olnud nagu vana kurat pügas siga: palju kisa ja vähe villa :(

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 14 Juul 2015 16:56
Postitas SanderV
stern100 kirjutas:4,55 piir on 165+km/h :D
tahaks näha milline auto teeb 9000 pööret sellise kiiruse juures

Re: MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981

Postitatud: 17 Juul 2015 10:28
Postitas Mutionu
SanderV kirjutas:
stern100 kirjutas:4,55 piir on 165+km/h :D
tahaks näha milline auto teeb 9000 pööret sellise kiiruse juures
Teades, et 4000 pöörde peal on kiirus 100, on kiirus 165 1,65 korda kõrgematel pööretel - ca 6600 pöörde peal. Mõni vähe pädevam mootor vöib selle välja venitada isegi. 9000 pöörde peal oleks kiirus 225.

Et vastata sinu küsimusele, mis auto teeb 9000 pööret 165 km/h juures: iga auto, mis läheb 9000 pööret välja ja antud kiirusel vaba käiguga huugama lastakse. Või siis moskvich, millel selle kiiruse juurest kolmas või teine sisse raiutakse. Küll aga on vaatepilt siis sama, mis kasutaja Sass autol hiljuti näha võis.